donderdag 9 oktober 2014

De start van mijn leuke blog!

Hierbij mijn eerste berichtje op mijn gloednieuwe blog. Ik zit vol met leuke en inspirerende ideeën over de inrichting van uw interieur. Zo zal dit blog gaan over de meest uiteenlopende interieurs, verlichtingen en hoe deze twee op leuke maar vooral mooie wijze te combineren zijn. Dit is een korte introductie van mijn blog, het eerste echte relevante bericht volgt nog. Eerst zal ik het bloggen nog wat beter onder de knie moeten krijgen.. ;-)

Liefs,

Greetje

1 opmerking:

  1. vloer lampen worden vaak genegeerd in het voordeel van tafellampen, dus ik dacht dat ik een kijkje nemen op de vloer lampen hebben, om te zien wat er nieuw is in de lijn van de staande lampen was. Met zo veel verschillende stijlen van de vloer lamp. Ik vind het heel fijn torchiere lampen, boom lampen, swing arm staande lampen, rustieke vloer lampen en zo veel meer.
    Industriële vloerlamp beoordeling Nederland

    BeantwoordenVerwijderen